Hírek

KÖSZÖNTJÜK A FLEXIT EGYESÜLET HONLAPJÁN!


Lesznek-e Flexit órák a járványügyi helyzet miatt mostanában?

Jelen pillanatban az összes óránk szünetel, de ha javulni látszik a helyzet, akkor ezen változtatunk majd!

A korábban megvásárolt bérletek lejárati határidejét meghosszabbítjuk.

Köszönjük a megértést!

Flexit gyakorlatok otthonra 3.

Ha otthonodban ragadtál, akkor végezd el ezt a rövid gyakorlatsort minden egyes nap 2x!

1. Terpeszállás és guggolás váltogatása

Terpeszállásban nyújtott térdekkel hajolj előre, és tedd le a tenyeredet a földre! Ezután gördülj végig a talpadon lábujjról sarokra, és vissza 8x! Ezután guggolj le,  és letett sarokkal vidd előre-hátra testsúlyodat 8x! Ismételd meg az egészet 5x!

2. Előrehajlások keresztező-ülésben

Helyezkedj el keresztező-ülésben a földön (a törökülésnél egyel nehezebb ülés, amikor a fölső láb sarka a másik comb túloldalán éri a földet.)! Ebben a helyzetben támaszkodj a bal tenyeredre, és a jobb kezeddel görgesd előre a vizes-flakont 20 x, majd cseréld meg a kéztartásodat, és bal kézzel is görgesd előre 20x. Végül cseréld meg a lábtartásodat, és így is végezz 20-20 előre görgetést!

3. Jobb Z-ülésben oldalhajlás és gyöngykagyló

Helyezkedj el jobb Z-ülésben;  tehát a jobb lábad legyen elöl! Ügyelj a hátra tett bal bokád beforgatására! Vidd két kezedben a vizes-flakont a tarkód mögé, és hajolgass balra, a bal sarkad felé 10x. Ha lazultál, akkor próbáld meg a bal könyöködet a bal sarkadra támasztani (ha nem megy, akkor tegyél oda egy kispárnát, és arra könyökölj!)! Ezután húzd hátra a jobb könyöködet 40 x, úgy, hogy közben mindvégig előre nyomod a hasadat!

Majd két könyököddel támaszkodj le magad elé a földre. Itt pihenj meg fél percig!

Ezután szép lassan könyöklésben mássz hátra magad mögé, és vidd magaddal a párnádat! Ha már látod a hátul lévő bal lábadat, akkor jobb kezeddel kapaszkodj a lábfejedbe, és közben tedd be a jobb vállad/mellizmod alá a kispárnát, a fejedet pedig hajtsd le a földre! A bal karoddal nyújtózz magad mögé a talajon! Ez így a GYÖNGYKAGYLÓ! Maradj benne legalább 2 percig: és közben végezz 100 db medencebillentést (has behúzás-has kinyomás)!

4. Pihenő oldalfekvésben

Maradj így 1 percig!

5. Bal Z-ülésben oldalhajlás és gyöngykagyló

+1 Saját gyakorlat

Most pedig hajts végre egy olyan feladatot, ami nem szerepel a fentiek között, és a Flexit órán találkoztál vele!

  • Ha végeztél, akkor ülj terpesz-ülésben a földön legalább 10 percig, úgy hogy a hátadat a falnak támasztod! Közben olvashatsz, zenét hallgathatsz. stb. (Ha ezt már az elmúlt 2 héten is rendszeresen gyakoroltad, akkor remélhetőleg most már közelebb került a keresztcsontod a falhoz!) 

Egészségedre!

  1. márc. 30.

Flexit Nyári Tábor 2020

Nyári napközis táborunk 2020. augusztus 10-14-ig kerül megrendezésre Budapesten a Kolosy-térnél.

További információért személyesen lehet érdeklődni óráinkon

Flexit továbbképzés pedagógusoknak

A továbbképzés címe: Preventív gerinctorna kisgyermekek részére a Flexit mozgásanyag alkalmazásával

2020-tól 30 órás akkreditált továbbképzést indítunk az 5-12 éves korosztály testi nevelését végző pedagógusok (testnevelő tanárok, gyógytestnevelők, óvónők, konduktorok) részére. A továbbképzésen a pedagógusok  megismerhetik a Flexit mozgásanyagának alap-gyakorlatait, és elsajátíthatják a gyermekek számára élvezetes, játékos preventív-gerinctorna módszertanát.

A továbbképzéssel kapcsolatban érdeklődni lehet: Groma Kláránál a +36 30/789-00-50 -es telefonszámon hétköznaponként 11 és 15 óra között.

Kérjük, támogassa adója 1 %-ával a Flexit Szabadidősport Egyesületet!

Mire szeretnénk fordítani a befolyó támogatásokat:

  • Jobb körülmények megteremtésére: termekre, új eszközökre
  • Ösztöndíjakat szeretnénk juttatni az ortopédiáról hozzánk beutalt szorgalmas diákoknak
  • A gyermekek nyári táboroztatásának támogatására
  • Szeretnénk eljuttatni a Flexit mozgásanyagát minél több emberhez, akinek szüksége van rá

Adószámunk: 18735202-1-41

KÖSZÖNJÜK!