Hírek

KÖSZÖNTJÜK A FLEXIT EGYESÜLET HONLAPJÁN!


Június 2-án a higiénés szabályokat betartva újra indulnak óráink!

Június 2-tól szeptemberig újra lesznek női/férfi/gyermek óráink nyári órarend szerint az Arnold Gym Sportcentrumban!

 

Kérünk mindenkit, hogy az órákat csak egészségesen látogassa! Ha náthás,  köhög, lázas, vagy egy háztartásban él ilyen személlyel, akkor ne jöjjön el otthonról! Érkezés után mindenki mosson kezet! A teremben helyezünk majd el kéz- és eszköz fertőtlenítő folyadékot is. A szokásos felszerelésen túl mindenki hozzon magával egy nagy fürdőlepedőt, amit a szőnyegére teríthet maga alá; illetve maszkot, amit az óra eleji/végi pakolásnál kell majd viselni, hiszen akkor közelebb megyünk egymáshoz. A legkisebbek óráira a szokásos labdás gyakorlatok helyett egyénileg végezhető izgalmas, játékos feladatokkal készülünk.

Köszönjük a megértést!

 

Aki úgy érzi, hogy most még nem szeretne csatlakozni hozzánk, annak sem vész el a bérlete! A korábban megvásárolt bérletek érvényességét 2020. október 1-ig meghosszabbítjuk!

Aki úgy érzi, hogy szeretné támogatni a Flexit Egyesületet, az új bérlet megvásárlásával segíthet nekünk!

 

Örülünk neki, hogy végre újra találkozhatunk!

Várunk mindenkit sok szeretettel!

 

A találkozásig végezd el a lenti gyakorlatsor otthon minden egyes nap 2x!

Flexit gyakorlatok otthonra 11.

 

Ezt a gyakorlatsort egy székkel kell végigcsinálni! Az a legjobb, ha párnázott székkel tudsz dolgozni!

 

1. Guggolás székbe kapaszkodva

Guggolj a földön a székkel szemben, úgy hogy bele tudsz kapaszkodni két kézzel a két lábába! Hintázz előre-hátra, és hátra menetben közelítsd a fenekedet a földhöz. (Ha elhúznád a széket, akkor kérj meg valakit, hogy ennél az egy gyakorlatnál üljön rá)

2. Előrehajlás székre feltett, nyújtott lábra

Állj meg a bal lábadon a székkel szemben, és tedd fel a jobb sarkadat a székre. A jobb térded legyen nyújtva, és így hajolj rá a nyújtott lábadra, próbálj megkapaszkodni a lábujjadban! Ebben a helyzetben rogyaszd piciket a bal térdedet 40 x! Majd végezd el a gyakorlatot a másik irányba is!

3. Sarok hátra húzás, combfeszítő nyújtása

Helyezkedj el állásban úgy a szék mellett, hogy a támlája a bal csípődnél van, és az egész szék balra hátra mögötted (Ha valaki ráülne, az neked háttal lenne), és bal kezeddel kapaszkodj meg a szék háttámlájában. Ezután emeld hátrafelé a bal lábadat, és tedd rá a bal térdedet a szék ülő-felületére a párnára! Ha ez megvan, akkor lassan-óvatosan hajlítsd be a bal térdet, és próbálj bele kapaszkodni a szabad jobb kezeddel! Húzd közel a sarkadat a fenekedhez! Ebben a helyzetben is csinálj 40 térd-rogyasztást a földön lévő lábad térdével. Végezd el a feladatot a másik irányba is!

4. Csavarodás széken ülve

Ülj a szék elején. A lábaidat nyisd annyira, hogy a két bokáddal bele tudj „kapaszkodni” a szék elülső két lábába! Ezután egyenes háttal csavarodj jobbra-hátra, és próbálj mindkét kezeddel a szék háttámlájába kapaszkodni! Nézz hátra magad mögé, és a bal kezeddel húzogasd oda magadat a széktámlához 30 x (ettől a bal vállad hátrafelé fog elmozdulni). Miután lassan előre jöttél, és egy kicsit megpihentél, végezd el a gyakorlatot a másik irányba is

5. Oldalhajlás széken ülve

Ülj a széken egészen hátul, hogy a derekadat hátra tudd támasztani! A két talpad legyen a szék két oldalán! A jobb kezeddel kapaszkodj meg a szék háttámlájában, és a bal kezeddel a kapaszkodj fokozatosan lefelé a szék bal-hátsó lábán (nem kell a földig lemenni! A cél, hogy nyúljon a derekad jobb oldala!) Tartsd meg ezt az oldal-hajlást és közben ülj át a jobb ülőgumódról a bal ülőgumódra 20x, és közben támaszd hátra a hátadat, és nézz magad fölé! Ezután az alsó kezeddel told, a fölső kezeddel húzd föl magadat középre. Kis pihenő után végezd el a gyakorlatot a másik irányba is!

  • Ha végeztél, akkor ülj terpesz-ülésben a földön, hajolgass előre legalább 10 percig, úgy hogy a hátadat a falnak támasztod! Közben olvashatsz, zenét hallgathatsz. stb. (Ha ezt már az elmúlt hetekben is rendszeresen gyakoroltad, akkor remélhetőleg most már közelebb került a keresztcsontod a falhoz!)

 

Egészségedre!

  1. máj. 26.

 

Kérjük, amennyiben módjában áll, támogassa adója 1 %-ával

a Flexit Szabadidősport Egyesületet!

Mire szeretnénk fordítani a befolyó támogatásokat:

  • Jobb körülmények megteremtésére: termekre, új eszközökre
  • Ösztöndíjakat szeretnénk juttatni az ortopédiáról hozzánk beutalt szorgalmas diákoknak
  • A gyermekek nyári táboroztatásának támogatására
  • Szeretnénk eljuttatni a Flexit mozgásanyagát minél több emberhez, akinek szüksége van rá

Adószámunk: 18735202-1-41

KÖSZÖNJÜK!

Flexit Nyári Tábor 2020

Nyári napközis táborunk 2020. augusztus 10-14-ig kerül megrendezésre Budapesten a Kolosy-térnél.

További információért személyesen lehet érdeklődni óráinkon

Flexit továbbképzés pedagógusoknak

A továbbképzés címe: Preventív gerinctorna kisgyermekek részére a Flexit mozgásanyag alkalmazásával

2020-tól 30 órás akkreditált továbbképzést indítunk az 5-12 éves korosztály testi nevelését végző pedagógusok (testnevelő tanárok, gyógytestnevelők, óvónők, konduktorok) részére. A továbbképzésen a pedagógusok  megismerhetik a Flexit mozgásanyagának alap-gyakorlatait, és elsajátíthatják a gyermekek számára élvezetes, játékos preventív-gerinctorna módszertanát.

A továbbképzéssel kapcsolatban érdeklődni lehet: Groma Kláránál a +36 30/789-00-50 -es telefonszámon hétköznaponként 11 és 15 óra között.